آذربایجان غربی در مسیر کارآفرینی حرکت می کنند

سجاد برغول گفت: کانون‌های مساجد اقدامات بسیاری انجام شده است که کارآفرینی یکی از شاخص‌ترین آن است.

 «سجاد برغول» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه که کارهای بزرگی را در کارنامه کانونی خود به ثبت رسانده است، گفت:  یکی از شاخص‌ترین فعالیت‌های کانون ما تلاش در بحث کارآفرینی است.

 

 مسئول کانون نورالانوار ارومیه افزود: مسئله شغل و درآمد در جامعه امروز به یکی از مشکلات اساسی تبدیل شده است و ما نیز به عنوان کسانی که برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنیم بر خود واجب دانستیم که در مسیر اشتغال و کار آفرینی آستین های همت خود را بالا بزنیم.

 

وی گفت: اصلاح کشت انگور در ۴ هکتار زمین با حمایت خیرین یکی از اقدامات شاخص کانون نورالانوار ارومیه است.

 

 این مسئول کانون خاطرنشان کرد: در روزهای کرونایی نیز اعضای کانون در مسئله توزیع بسته های معیشتی و همچنین کمک به نیازمندان محله و کسانی که به نوعی با این ویروس  فقدان شغل و درآمد روبه رو شدند نیز از دیگر فعالیت‌های کانون ما به شمار می آید.

 

برغول  خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در کانون های مساجد به عنوان خدمتگزاران مردم در کنار مردم فعالیت های فرهنگی و اجتماعی زبانزدی را به مرحله اجرا برسانیم.

 

وی اضافه کرد: ما در کانون در تلاش هستیم که بتوانیم با  طرح ایده های نو و خلاق زمینه های رشد و شکوفایی مساجد و کانون ها را فراهم کنیم که امیدواریم با یاری مسئولان این مهم در کوتاه ترین زمان ممکن محقق شود.

کد خبر 1035521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha