آزادشهر آماده برگزاری انتخابات پرشور

حسینی گفت: تمهیدات و مقدمات لازم برای ثبت نام از داوطبان انتخابات شورای شهر و روستا و همچنین برگزاری انتخابات پرشور در آزادشهر اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید رسول حسینی» عصر امروز (سه شنبه 19 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به تناسب وظیفه ای که فرمانداری ها برای برگزاری انتخابات برعهده  دارند از هفته های قبل برای برگزاری انتخابات پرشور برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

 

فرماندار آزادشهر ادامه داد: براساس زمان بندی اعلام شده ثبت‌نام از داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا از 20 اسفند آغاز می شود.

 

حسینی بیان کرد: هیئت اجرایی انتخابات شهرستان احکام خود را دریافت کردند و آموزش های لازم دیده شده و کمیته های زیر مجموعه این هیئت اجرایی نیز فعال شده است.

 

وی افزود: با دستگاه نظارتی شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی جلساتی برگزار کرده و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات شورای شهر و ثبت‌نام از داوطلبان  را از فردا صبح داریم.

 

فرماندار آزادشهر افزود: درخواست ما این است که با توجه به شیوع ویروس کرونا ثبت نام از طریق موبایل و لبتاب در منزل انجام شود به منظور تاییدیه انتخابات داوطلبان بعدا به فرمانداری مراجعه کنند.

 

حسینی بیان کرد: تقاضای ما از داوطلبان این است که به منظور حفظ سلامتی کارکنان فرمانداری و خود داوطلبان از آوردن همراه به داخل فرمانداری اجتناب کنند.

 

وی گفت: برای ثبت‌نام داوطلبان مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام را همراه خود داشته باشند تا با مشکل رو به رو نشوند.

کد خبر 1036020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha