انتخابات پیش رو  نمادی از انسجام است

منتظری گفت: انتخابات پیش رو نمادی از انسجام و هم بینشی به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» صبح امروز (چهارشنبه 20 اسفند) در آیین افتتاح ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا گلستان اظهار کرد: شاهد آغاز یک آزمون بزرگ در افق پیش رو هستیم و باید پیش از هر چیز تلاش کنیم که اسباب شوق و رقبت حضور مردم در انتخابات فراهم کنیم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مهمترین سرمایه یک کشور مردم به شمار می روند و میزان رضایتمندی مردم با نقش آفرینی نظام جمهوری اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی ارتباط دارد.

 

منتظری یادآور شد: مقام معظم رهبری بیان کردند که رای مردم امانت است و این مهم مسئولیت ستاد اجرایی انتخابات را سنگین کرده و باید امانت دار خوبی برای مردم باشند.

 

وی افزود: از یکدلی و همرنگی که در تشکیل ستاد انتخابات استان به وجود آمده است و به برگزاری انتخابات پرشور در آینده خوش بین هستم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما نیاز به هم بینشی داریم و با هم بینشی می توانیم بسیاری از مشکلات را از سر راه برداریم و انتخابات پیش رو روی ما نمادی از انسجام و هم بینشی به شمار می رود.

 

منتظری افزود: هیئت های نظارت بر انتخابات در شهرستان های استان شکل گرفته است و استان گلستان آماده برگزاری انتخابات پرشور هستیم.

 

کد خبر 1036272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha