همبستگی و اتحاد بین ملت‌های مسلمان با الگوبرداری از سیره و سنت خاتم الانبیاء(ص) محقق خواهد شد

فرماندار شهرستان قرچک گفت: همبستگی و اتحاد بین ملت‌های مسلمان با الگوبرداری از سیره و سنت خاتم الانبیاء(ص) محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان قرچک به ریاست خطیبی فرماندار و با حضور رئیس ستاد انتخابات، مسئولان کمیته‌ها و بخشدار مرکزی پیرامون ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته توسط کمیته‌های زیرمجموعه برگزار شد.
بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک، در این نشست ضمن تبریک عید مبعث اظهار داشت: روز مبعث، روز تکوین آیه‌های رسالت و روز تجلی رحمت الهی بوده و امید است همه مسلمانان با الگوبرداری از سیره و سنت خاتم الانبیاء(ص) در راستای حفظ ارزش‌های ناب محمّدی(ص) تلاش کرده و روز به روز بر همبستگی و اتحاد بین ملت‌های مسلمان افزوده شود.
وی افزود: می‌بایست اجرای دقیق قانون و زمینه‌سازی برای ایفای نقش حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خویش سرلوحه کار مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان باشد.
خطیبی با تأکید بر تعامل و همدلی مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات با هیأت‌های نظارت و اجرایی شهرستان، گفت: رعایت اصل بی‌طرفی عوامل اجرایی مهمترین اصل و پیش نیاز اساسی برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند، پرشور و با مشارکت حداکثری مردم در سال ۱۴۰۰ است.

کد خبر 1036788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha