شورای فرهنگ عمومی در حل معضلات اجتماعی تأثیرگذاری است

بحرالعلومی گفت: شورای فرهنگ عمومی، اساساً با توجه به ساختار تعریف شده ای که دارد در حل معضلات اجتماعی می تواند نقش بسزایی ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، نشست جمع بندی مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستانهای استان اردبیل با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، مشاور استاندار در حوزه روحانیت، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل و رؤسای فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد.

 

در این نشست، «عبدالله بحرالعلومی» گفت: جلسه های شورای فرهنگ عمومی سال جاری در شهرستان ها به صورت مستمر برگزار شده و استاندار اردبیل نیز در سفرهای دوره ای به شهرستان ها در جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها حضور یافته است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل افزود: شورای فرهنگ عمومی، اساساً با توجه به ساختار تعریف شده ای که دارد در حل معضلات اجتماعی می تواند نقش بسزایی ایفا کند که از این تأثیرگذاری باید به نحو احسن استفاده کرد.

 

بحرالعلومی تصریح کرد: هنر به عنوان مؤلفه ای تأثیرگذار، در حل معضلات و آسیب های اجتماعی می تواند تأثیرات شگرفی داشته باشد و با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است مسائل مختلف اجتماعی و به خصوص صیانت از خانواده در برنامه های مختلف فرهنگی و هنری مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

در ادامه این جلسه، «محمد سیمزاری» اظهار داشت: نقش فرهنگ و هنر در حل مسائل اجتماعی بر هیچ کسی پوشیده نیست و دغدغه های فرهنگی و اجتماعی استاندار کمتر از دغدغه های اقتصادی و عمرانی نبوده و نیست.

 

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل ادامه داد: تلاش بر این است تمامی برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان ها از طریق شورای فرهنگ عمومی تصمیم گیری و مصوب گردد و اعتبارات لازم نیز از طریق شورا حل گردد.

 

در ادامه نشست رؤسای فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان که دبیران شورای فرهنگ عمومی آن شهرستان نیز هستند به ارائه گزارش در خصوص شورای فرهنگ عمومی سال جاری پرداختند.

کد خبر 1037786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha