عملکرد نیروی زمینی سپاه در مقابله با کرونا درخشان بوده است

معاون بهداشت و درمان ستادکل نیروهای مسلح گفت: امکانات نیروی زمینی سپاه در زمینه بهداشت و درمان قابل قبول و پیشرفته و عملکرد این نیرو نیز همواره درخشان بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار حسن عراقی‌زاده در بازدید از بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه که به همراه مصطفی قانعی، رییس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شد، اظهار کرد: عملکرد بهداشت و درمان سپاه همواره درخشان بوده و در همه بحران‌ها نیروی زمینی همیشه بی‌مانند بوده و وسعت، کمیت و کیفیت کار گویای این واقعیت بوده است.

معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در یکسال اخیر تهدید زیستی کرونا شرایط را تغییر داده، اما باز هم نیروی زمینی سپاه نقش موثر و تاثیرگذاری را ایفا کرده است.

عراقی‌زاده تاکید کرد: در آنچه که ما دیدیم بخش عمده‌ای از این ویژگی‌ها ایجاد شده بود و یک مجموعه خوداتکا و خودکفا توانسته به خوبی در زمینه کرونا موفق باشد.

وی اضافه کرد: امکانات نیروی زمینی سپاه در زمینه بهداشت و درمان قابل قبول و پیشرفته است. ما باید در زمینه دانش به روز باشیم و همیشه با استفاده از محققان کار را پیش ببریم. در بخش عملیاتی و زیرساختی نیز همه ظرفیت‌های نیروهای مسلح برای کمک به مقابله با ویروس کرونا به کار گرفته می‌شود و ما همیشه حامی این قبیل اقدامات موثر درمانی هستیم.

در ادامه قانعی در زمینه مقابله با بیماری کووید- ۱۹ عنوان کرد: یکی از مشکلات کویید- ۱۹ عدم پیوستگی امکانات درمانی برای مقابله با این ویروس بوده است که خوشبختانه در مجموعه نیروی زمینی سپاه شاهد این امکانات هستیم.

رییس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: این بسیار مدل خوبی است که ما بتوانیم از آن جهت مقابله با ویروس کرونا استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: در زمینه کمک به نیروی زمینی سپاه دولت در چند بخش کمک‌هایی را پس از بررسی‌ها کارشناسی در زمینه‌های راهبردی و خرید تجهیزات و ادوات انجام دهد.

قانعی اضافه کرد: شرکت‌های دانش بنیانی که در این زمینه کار انجام می‌دهند نیز می‌توانند همکاری و هم‌افزایی‌هایی را داشته باشند. همچنین در زمینه بودجه مدیریت بحران نیز ما می‌توانیم پس از بررسی و مدیریت موشکافانه حمایت‌هایی را داشته باشیم.

کد خبر 1038446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha