استفاده از تکنولوژی های روز اولویت مساجد باشد

مقصودی با اشاره به سرعت بالای انتقال اطلاعات در جامعه امروز گفت: باتوجه به اینکه در عصر ارتباطات قرار داریم لذا استفاده از تکنولوژی های روز را باید در اولویت کار مساجد قرار دهد.

«علیرضا مقصودی» امروز (چهارشنبه ، 4 فروردین) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی اظهار داشت: مسئولان و متولیان مساجد باید بتوانند در تمام مسائل روز به خانواده ها و جوانان مشاوره دهند و از مسائل علمی و فرهنگی دنیا مطلع باشند تا در صورت لزوم راهکار های مناسب ارائه دهند.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری نصیر مسجد امام هادی (ع) کار آموزی کوی الله اکبر ادامه داد: در این راستا می توان از ظرفیت مدرسین و علما که اطلاعات روز و بالایی در زمینه های مختلف دارند بهره گرفت.

 

وی تصریح کرد: طی سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان از حضور مبلغ دینی یکی از شهرهای کشور که اطلاعات عالی و بروز در مسائل مربوط به جوانان از قبیل سبک‌های موسیقی، فیلم‌های مطرح جهان، سیاست‌های امروز دنیا و... داشت در این کانون بهره گرفتیم که موجب شد مسجد از ساعت‌ها قبل از اذان مغرب مملو از جوانان علاقمند باشد بطوریکه بسیاری از جوانان این منطقه همچنان با این روحانی در ارتباط هستند.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه امروزه حضور جوانان در مساجد به هنگام برگزاری نماز جماعت متوسط رو به پایین است و ما نتوانسته ایم جایگزینی برای لذت‌های کاذب جوان فراهم کنیم.

 

مقصودی خاطرنشان کرد: کانون مسجد امام هادی (ع) با برگزاری برنامه‌های ورزشی و کلاس‌هایی مانند کمک‌های اولیه و... سعی در جذب جوانان محله کارآموزی انزلی دارد.

 

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی و هنری نصیر در سال 1390 تاسیس شد، خاطرنشان ساخت: تشکیل تیم‌های ورزشی والیبال در دو بخش سالنی و ساحلی و فوتبال، برگزاری یک دوره مسابقه والیبال بین کانون‌های مساجد، برگزاری کلاس مبارزه با مواد مخدر، دوره کمک‌های اولیه توسط هلال احمر، کلاس‌های تقویتی دروس پایه و... از فعالیت‌های مهم این کانون بوده است.

 

کد خبر 1040171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha