اقامت مسافران در اماکن دارای مجوز از اداره کل میراث فرهنگی فارس امکان پذیر است

علوی گفت: مسافران با مشخص کردن مکان اقامت در شهر مقصد می توانند تنها در اماکن دارای مجوز از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از جمله هتل ها و مسافرخانه ها اسکان یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید مجتبی علوی»، امروز (پنج شنبه 5 فروردین) با تاکید بر عدم سفر به فارس به خبرنگاران به صورت مجازی گفت: به دلیل وضعیت کرونا در کشور تاکید ما پرهیز مردم از سفرهای نوروزی است.

مدیر کل فرهنگی معاونت گردشگری و امور زیارتی استانداری فارس ادامه داد: و در این میان به هموطنان توصیه می کنیم به شیراز و سایر نقاط فارس نیز سفر نداشته باشند.

وی اضافه کرد: نصب چادر در فارس برای مسافران ممنوع است و اسکان در مدارس نیز مجاز نبوده و تمامی کمپینگ های شهرداری نیز تعطیل هستند.

علوی با تاکید بر لزوم توجه به گردشگری مسئولانه از سوی مسافران بیان کرد: مسافران به فارس باید گردشگری مسئولانه و حفظ تمامی پروتکل های بهداشتی را مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: مسافران با مشخص کردن مکان اقامت در شهر مقصد می توانند تنها در اماکن دارای مجوز از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از جمله هتل ها و مسافرخانه ها اسکان یابند.

علوی اعلام کرد: مسافران فارس برای بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری این استان می توانند بلیط اینترنتی تهیه کنند و برای بازدید با استفاده از ماسک امکان ورود دارند.

وی با اشاره به امار مسافران فارس تا 4 فروردین جاری گفت: 33 هزار نفر تا چهارمین روز از نوروز به فارس سفر کرده اند و 400 هزار نفر نیز در این مدت از مراکز تاریخی و تفریحی استان بازدید کرده اند.

کد خبر 1040376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha