برگزاری همایش کوهنوردی با حضور فرماندار شهرستان پیشوا

همزمان با اعیاد خجسته شعبانیه و به مناسبت گرامیداشت هفته جوان، فرماندار پیشوا با حضور در جمع ورزشکاران هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی در همایش کوهپیمایی شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، در این برنامه که به همت ابومحمدحیدری رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان پیشوا و با سرقدمی حسین کلایی همراه بود ؛ گروه های ورزشی سیمرغ ، شهرداری و یاران پیشوا طی برنامه ای 3 ساعته با مجموع مسافت رفت و برگشت 4 کیلومتری به قله کوگچ صعود کرند.
حضور بوربور معاون اداره ورزش وجوانان ،خانواده ها به همراه فرزندان ، پیر و جوان و همچنین دویدن تمام مسیر کوهپیمایی توسط سیدمهدی محور از نکات بارز و جذاب این همایش بود.
حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در این مراسم از همت و اراده ورزشکاران تقدیر نموده و گفت: یکپارچگی ، اتحاد و توجه به تصمیمات سرگروه و احترام به طبیعت ، نوع دوستی و صلح در صعودهای ورزشی درس بزرگی برای تمام زندگی انسان ها است .
عباسی تاکید کرد: کوهنوردی یک ورزش علمی است که نیازمند لوازم و آموزش خاص است و این تجربه ای است که هر کار حرفه ای نیازمند آموزش اصولی با نظارت یک مربی خوب است و امیدواریم با تاسیس باشگاه کوهنوردی شاهد رشد و رونق این ورزش در شهرستان پیشوا باشیم.
گفتنی است، در پایان مسیر پس از صرف صبحانه از یک نونهال صعود کننده به قله طلا و 3  نفر از سرگروه های زحمت کش هیئت کوهنوردی توسط فرماندار تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 1040567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha