متوقف سازی تغییر کاربری های غیر مجاز اراضی کشاورزی مرودشت در نوروز ۱۴۰۰

رحیمی گفت: گشت ویژه حفاطت امور اراضی جهاد کشاورزی مرودشت، : ۴۳ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی را در نوروز ۱۴۰۰ توقف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عزیز رحیمی»، امروز (یکشنبه 8 فروردین) از برخورد با تغییر کاربری های غیر مجاز اراضی کشاورزی در مرودشت خبر داد و به صورت مجازی به خبرنگاران گفت: 43 مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی مرودشت متوقف شده است.

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت افزود: این اقدام توسط گشت ویژه حفاطت امور اراضی جهاد کشاورزی مرودشت در ایام نوروز 1400 به انجام رسید.

وی اضافه کرد: بررسی ها نشان می دهد که شناسایی و توقف ساخت و سازهای غیر مجاز نسبت به سال گذشته در ایام نوروز افزایش 30 درصدی داشته است.

رحیمی اعلام کرد: بدین ترتیب در نتیجه گشت زنی کارشناسان اداره امور اراضی، دیوار کشی، پی کنی و فنس کشی در اراضی کشاورزی مذکور انجام شد.

رحیمی ادامه داد: این تغییر کاربری ها در مناطق سیدان، حومه، درودزن، نقش رستم و کامفیروز انجام شد که برای آنها اخطار کتبی نیز صادر شد.

وی با اشاره به افزایش فعالیت سودجویان برای تغییر کاربری اراضی کشاورزی در تعطیلات گفت: گشت ۱۳۱ حفاظت از اراضی کشاورزی  تا 13 فروردین جاری به صورت شبانه روزی انجام خواهد شد و با متصرفان در عرصه‌های کشاورزی برخورد می شود.

رحیمی تصریح کرد: دخل و تصرف در اراضی کشاورزی که مانع تولید و یا منجر به کاهش تولید محصولات کشاورزی شود، تخلف محسوب شده و با آن به شدت برخورد خواهد شد.

وی عنوان کرد: مردم استان هر گونه تغییر در اراضی کشاورزی را می توانند با شماره ۱۳۱ اطلاع دهند تا مورد بررسی و برخورد قانونی قرار بگیرد.

کد خبر 1040996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha