افتتاح زمین چمن مصنوعی استاندارد سرایان با حضور وزیر ورزش و جوانان

زمین چمن مصنوعی استاندارد مجموعه ملت شهر سرایان با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، «حسن عزیزی» مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی امروز (۱۲ فروردین) در این مراسم گفت: زمین چمن مصنوعی سرایان به عنوان زمین‌ چمن مصنوعی استاندارد  در مساحتی به متراژ ۱۰ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال احداث شده است.


وی با بیان اینکه مجموعه ورزشی ملت سرایان یکی از زیباترین مراکز ورزشی سرایان شامل دو سالن ورزشی استاندارد و یک استخر سرپوشیده است، افزود: پروژه چمن مصنوعی سرایان با ۱۰ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

 

وی شهرستان سرایان را یکی از مناطق مستعد، فعال و ورزش دوست توصیف کرد و ادامه داد: پیست دومیدانی و نصب برج نوری میدان چمن سرایان در فازهای دیگر اعتباری باید مورد توجه قرار گیرد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین اضافه کرد: شهرستان سرایان با وجود پتانسیل ها و استعدادهای ورزشی در اولویت اعتبارات تعمیراتی و تکمیل پروژه های نیمه تمام قرار دارد.

 

سالن ورزش روستای دوست آباد از توابع شهرستان سرایان  افتتاح شد

 در دومین روز از سفر وزیر ورزش و جوانان به استان آیین بهره برداری از سالن ورزشی چند منظوره شهید طاهری نوری روستای دوست آباد از بخش سه قلعه شهرستان سرایان آغاز شد.


مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: عملیات اجرایی سالن ورزشی دوست آباد در سال ۹۰  در زیربنای ۱۴۰۰ مترمربع ‌آغاز شد و برای اجرای آن اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال هزینه شده است.

 

 

کد خبر 1041410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha