سلسله وبینارهای کشوری مهارت ‌های کاربردی «خانه و خانواده» آغاز می ‌شود

سلسله وبینارهای کشوری مهارت‌های کاربردی خانه و خانواده در هفت موضوع، از ۱۶ فروردین‌ماه آغاز می ‌شود، در این مجموعه وبینارها که به همت اداره آموزش‌های علمی کاربردی معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان برنامه‌ریزی شده است،

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سلسله وبینارهای کشوری مهارت‌های کاربردی خانه و خانواده در هفت موضوع، از ۱۶ فروردین‌ماه آغاز می ‌شود، در این مجموعه وبینارها که به همت اداره آموزش‌های علمی کاربردی معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان برنامه‌ریزی شده است،

 

موضوعات «اخلاق در خانه»، «مدیریت فضای مجازی در خانواده»، «بهداشت و سلامت خانواده»، «بازی و سرگرمی در خانه»، «ایمنی در خانه»، «امنیت خانه و خانواده» و «تغذیه خانواده» توسط اساتید برجسته کشوری و استانی ارائه می‌شود.

 

حجج اسلام و المسلمین سیدحسن ضیائی، استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان و پژوهشگر و کارشناس طب سنتی و محسن عباسی ولدی، مولف و کارشناس خانواده و تربیت دینی به ترتیب به دو موضوع «تغذیه خانواده با رویکرد به ماه مبارک رمضان» و «اخلاق در خانه» می‌پردازند و دکتر احمدرضا متین‌فر، مسئول مرکز تحلیل داده سازمان فضای مجازی سراج، موضوع «مدیریت فضای مجازی در خانواده» را ارائه می‌کند.

 

همچنین وبینار «بهداشت و سلامت خانواده» با حضور دکتر علی غلامپور، معاون دانشکده طب سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد و وبینار «بازی و سرگرمی در خانه» با حضور حجت‌الاسلام خسروی، کارشناس کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

 

گفتنی است وبینارهای یاد شده از دوشنبه هفته جاری و طی هفت روز متوالی، همگی رأس ساعت ۱۷ برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به مباحث یاد شده می‌توانند جهت ثبت‌نام و شرکت در سلسله وبینارهای کشوری مهارت‌های کاربردی خانه و خانواده از طریق لینک https://edu.lms۲.hozehkh.com/course/۱۴۹۴۱ اقدام کنند.

کد خبر 1042238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha