رفع مشکلات محله های فارس با پویش «محله همدل» در فارس

حجت‌الاسلام مهرابی گفت: پویش «محله همدل» در فارس با هدف ایجاد امید و انگیزه با استفاده از ظرفیت های عظیم مردمی در فارس برگزار می شود تا موجب رفع مشکلات مردم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌الاسلام «محمدصادق مهرابی»، امروز (یکشنبه 15 فروردین) در اولین نشست کمیته پویش «محله همدل» در فارس گفت: این پویش با تلاش امامان جماعت مساجد محله ها با هدف رفع مشکلات مردم در محلات استان برگزار می ‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس افزود: برای رفع مشکلات نیازمندان به همدلی احتیاج داریم و مشارکت مردم و به ویژه جوانان در محله ها در تحقق این هدف نقش موثری دارد.

وی اضافه کرد: پویش «محله همدل» با هدف ایجاد امید و انگیزه با استفاده از ظرفیت های عظیم مردمی در فارس برگزار می شود تا موجب رفع مشکلات مردم شود.

حجت‌الاسلام مهرابی تصریح کرد: تقویت هویت محله و مسجد، تثبیت جایگاه امام جماعت محله به‌ عنوان محور حرکت اصلی برای پای کار آوردن مردم برای حل مشکلات و مسائل در محله از نتایج مطلوب اجرای این پویش است.

وی ادامه داد: بدین ترتیب مشکلات مردم هر محله با حضور و همراهی خود آنها حل خواهد شد و تلاش می شود مسجد علاوه بر کارکرد مذهبی در مواردی مانند امور اقتصادی، اجتماعی، تربیتی، آموزشی، خانواده، مذهبی، اخلاقی، سبک زندگی وسلامت، حقوقی و ... به ایفای نقش موثر بپردازد.

حجت الاسلام مهرابی تاکید کرد: کمیته پویش «محله همدل» در فارس عملکرد تمام محله های مشارکت کننده استان در این پویش را ارزیابی می کند.

کد خبر 1042709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha