بازدید مدیر ستاد کانون های مساجد استان از کانون فرهنگی هنری ثارالله (ع) منتخب کشوری طرح ملی ایران قوی

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با حضور در کانون فرهنگی هنری ثارالله (ع) از فعالان و اعضای این کانون به دلیل افتخارآفرینی در طرح ملی ایران قوی و کسب مقام کشوری در رواق قلم تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با حضور در کانون فرهنگی هنری ثارالله از فعالان و اعضای این کانون به دلیل افتخارآفرینی در طرح ملی ایران قوی و کسب مقام کشوری در رواق قلم تقدیر و تشکر کرد.

 

«نادر سقاء» در این دیدار گفت: استعدادهای نهفته ای در کانون های مساجد مشغول به فعالیت هستند که می توان با حضور آنها در چنین طرح های کشوری به معرفی آثار و افتخارهای آنها پرداخت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: فعالان کانون های مساجد همچون دوره اول فهما در طرح ملی ایران قوی نیز افتخارات بزرگی را در سطح کشوری برای استان اردبیل کسب کردند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: هم اکنون دومین دوره «فهما 2» کلید خورد و امیدواریم فعالان کانون های مساجد بتوانند با ابتکارها و فعالیت های فرهنگی روزآمد بتوانند به افتخار آفرینی در این دوره نیز ادامه دهند.

 

اعضای کانون فرهنگی هنری ثارالله (ع) با ارسال آثار مکتوب با عناوین «هوای بارانی» به قلم «محمد بهرام پور» و «زخم ها» به قلم «هادی عدلی» با موضوع شعر کلاسیک رتبه برتر کشوری رواق قلم در طرح ملی «ایران قوی» اعضای کانون های مساجد کشور را از آن خود کردند.

کد خبر 1043358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha