آغاز فعالیت باشگاه ورزشی ره‌سو در تبریز

فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی فناوران ارتباطات «ره‌سو» تبریز در لیگ دسته سوم فوتسال کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا اکبرزاده» امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به آغاز فعالیت باشگاه فناوران ارتباطات "ره‌سو" تبریز در لیگ دسته سوم فوتسال کشور اظهار داشت: امسال نخستین سال فعالیت باشگاه است و تنها با هدف انجام مسوولیت اجتماعی وارد عرصه ورزش شده ایم و قصد داریم بخشی از درآمد خود را صرف کرده شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه جوانان استان کنیم.

مالک باشگاه فناوران ارتباطات ره‌سو تبریز ادامه داد: طی سال‌های گذشته ۲ باشگاه دبیری و مس‌سونگون از تبریز در لیگ برتر حضور داشتند که با عدم تیمداری باشگاه دبیری در فوتسال و استفاده از بازیکنان غیربومی در مس‌سونگون، عملا حضور بازیکنان تبریزی در سطح اول فوتسال کشور کمرنگ شده است.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه ره سو با هدف بومی‌گرایی و استفاده از بازیکنان جوان آذربایجان‌شرقی و تبریز وارد عرضه شده است، البته چشم‌انداز باشگاه فناوران ارتباطات "ره‌سو" تبریز حضور در سطح اول فوتسال ایران است که با برنامه و گام به گام خواهد بود.

اکبرزاده افزود: روش کاری ما سیستماتیک و روی برنامه بوده، هزینه‌ها را مدیریت خواهیم کرد و عقب نخواهیم نشست و فعلا در فوتسال تیمداری و در فوتبال هم با باشگاه آرتام تفاهم‌نامه امضا کرده و در سال آینده آکادمی فوتسال این باشگاه برای شناسایی استعدادهای استان و تبریز افتتاح خواهد شد.

مالک باشگاه فناوران ارتباطات "ره‌سو" تبریز گفت: اهل شعار دادن نیستم و کاری که در توانم نباشد را عنوان نمی‌کنم و در حوزه فوتسال هم شناخت کافی برای ورود نداشتیم اما به واسطه آقای دکتر مطلب‌زاده که سال‌ها‌ در فوتسال هم در بازیکنی و هم مربیگری در سطح ملی حضور داشتند و حضور ایشان در این مجموعه، وارد این عرصه شدیم.

وی با بیان این که منابع مالی باشگاه تعریف شده و ادعا داریم در سطح لیگ ۳ هیچ باشگاهی به اندازه ما هزینه نکرده است، گفت: تیمی از بازیکنان خوب فوتسال تبریز تشکیل شده و امیدواریم در مسابقات دسته ۳ فوتسال کشور که به صورت متمرکز با میزبانی باشگاه فناوران ارتباطات "ره‌سو" تبریز، برگزار می‌شود، شاهد صعود تیم به مرحله بعدی باشیم.

کد خبر 1043450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha