۷۰۰ نفر در نهبندان به بیماری کرونا مبتلا شدند

فرماندار نهبندان ضمن تأکید بر افزایش نظارت ها در حوزه رعایت موارد بهداشتی، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، ۷۰۰ نفر در نهبندان به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نهبندان، «مجید بیکی» در ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا، ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات کادر درمان، اظهار کرد: کادر درمان نقش آفرینی خوبی در سطح ملی، استانی و شهرستانی داشته اند.

 

فرماندار نهبندان بیان کرد: در بیش از ۱۳ ماه از زمان شیوع بیماری کرونا در شهرستان نهبندان، ۷۰۰ مورد مثبت کرونا و ۲۷ مورد فوتی داشته ایم که به نسبت جمعیت و آمارهای کشوری و استانی ما در وضعیت مناسب تری هستیم.

 

بیکی افزود: به لحاظ ابتلا و فوتی کرونا، شهرستان نهبندان آخر خواهد بود، که این وضعیت بخشی به سیاست ها و بخشی به همراهی خوب مردم بر می گردد.

 

وی با بیان اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم نهبندان خوب است، مطرح کرد: همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی جای قدردانی دارد.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه دستگاه های متولی بیماری کرونا، نظارتی منسجم تری داشته اند، گفت: پیک جدید کرونا در استان آغاز شده و بسیاری از محدودیت ها باید اجرا شود.


بیکی تصریح کرد: تاثیرگذاری کرونا در همه حوزه ها شامل مصرف کالاها، اقتصاد، مصرف کالاهای اساسی حتی تقاضای کاذب ملموس بوده است، گفت: باید در این خصوص همراهی وجود داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: جلسه ستاد کرونا برای پیشگیری از ورود شهرستان به پیک چهارم کرونا و تغییر وضعیت رنگ بندی شهرستان برگزار شده است تا مجدد با محدودیت هایی مواجه نشویم.

 

فرماندار نهبندان برای جلوگیری از تغییر وضعیت شهرستان از رنگ زرد به نارنجی خواستار تشدید نظارت ها شد، و گفت: نظارت بر اماکن، تجمعات باید بیشتر شود، غربالگری و پایش باید مدنظر باشد.

 

بیکی خواستار استقرار تیم های بازرسی به صورت مستمر در بازار، اماکن، بوستان ها، بازار و محل های عمومی شد و تصریح کرد: مردم نباید با عادی انگاری کرونا، شرایط بیماری کرونا را در شهرستان وخیم تر کنند.

 

 

کد خبر 1043541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha