ساختار حوزه ‌ها از ابتدا بر اساس معنویت و ادای وظیفه بوده است

حجت الاسلام حسینی اشکوری با بیان اینکه پاسخ به نیازهای روز و بازدهی بیشتر طلاب نیازمند کادرسازی است، گفت: قوام و ساختار حوزه‌ها از ابتدا بر اساس معنویت و ادای وظیفه بوده و این امر بایستی در کنار ضرورت توجه به مسائل معیشتی طلاب تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی اشکوری» امروز(۱۸ فروردین) در بازدید از بخش‌های مختلف مدرسه علمیه سلیمانیه و مدرسه سطح چهار فقاهت حوزه علمیه خراسان بیان کرد: پاسخ به نیازهای روز و بازدهی بیشتر طلاب در زمینه‌های مختلف، نیازمند کادرسازی و ساماندهی هر چه‌بهتر است و باید بر این مسئولیت اهتمام شود.

 

عضو مجلس خبرگزان رهبری افزود: قوام و ساختار حوزه‌ها از ابتدا بر اساس معنویت و ادای وظیفه بوده و این امر بایستی در کنار ضرورت توجه به مسائل معیشتی طلاب تقویت شود.

 

مدرّس خارج حوزه علمیه قم ورود نسبت به ورود برخی از طلاب به احزاب و جناح‌های سیاسی اشاره و ابراز کرد: یک‌جانبه نگری و حزب نگری، یکی از عوامل ورود به عرصه‌ی بازی‌های حزبی است و از آنجا که یک عالم یا طلبه علوم دینی باید فراحزبی عمل نماید و همانند پدری روحانی برای همه جامعه باشد، باید نسبت به این مسئله دقت کند.

 

حجت‌الاسلام حسینی اشکوری با بیان اینکه یک روحانی باید ضمن داشتن جلوه‌ای از صفات الهی، نبوی و علوی، حق را بگوید و ارتباط همه‌گیر داشته باشد، افزود: عامل دوم ورود به عرصه‌ فعالیت‌های حزبی، تبلیغات سوء دشمن در رسانه‌ها است که آنان از این منظر نیز در تلاش برای تخریب جلوه‌ی روحانیت در اذهان عمومی هستند.

کد خبر 1043637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha