رونمایی از نقشه مهندسی فرهنگی استان فارس با توجه به گام دوم انقلاب

سهرابی گفت: برش فرهنگی فارس در نقشه مهندسی فرهنگی کشور در شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع)، با توجه به گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری در نظر گرفته شده است و به زودی مورد رونمایی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (چهارشنبه 18 فروردین) در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر فارس گفت: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های فرهنگی فارس به زودی شاهد رونمایی از نقشه مهندسی فرهنگی استان خواهیم بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: برنامه «خانواده متعالی» که در حال اجراست نمونه مطلوبی از کارهای فرهنگی انجام شده در فارس است که سازمان های مختلف در اجرای آن سهیم بوده اند.

وی اضافه کرد: تعامل و برگزاری جلسات تخصصی تر با همکاران بسیج رسانه و بسیج هنرمندان در بررسی و رفع مشکلات نقش موثری دارد و رشد بیشتری در خصوص پایگاه های خبری نیز داشته ایم حضور و تلاش رسانه ها در کنار مردم با سختی های بیماری کرونا قابل تقدیر است.

سهرابی با اشاره به برگزاری جلسات و نشست های متعدد در صحن علنی شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته بیان کرد: مصوبات قابل توجهی در زمینه فرهنگی فارس داشته ایم و بر اساس اسناد بالادستی یعنی نقشه مهندسی کشور، برش استانی نیز تدوین شده و در حال نهایی شدن است.

وی ادامه داد: امیدواریم برای تحقق اهداف نقشه مهندسی که چشم انداز بلند مدت پنج ساله دارد در انجام امور فرهنگی، ادبی و هنری همسو با تمام دستگاه های فرهنگی اقدام کنیم.

سهرابی اضافه کرد: برنامه های فرهنگی و هنری در سطح استان فارس از سال 1400 باید در مسیر تحقق اهداف نقشه مهندسی کشور هدایت شود و تمام دستگاه های فرهنگی که در حال تدوین برنامه های مربوطه هستند باید فعالیت هایشان بر اساس نقشه مهندسی فرهنگی کشور و هدف گذاری شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس تصریح کرد: برش فرهنگی فارس در شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع)، با توجه به گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری در نظر گرفته شده است و به زودی با هماهنگی دبیرخانه شورای عالی فرهنگی کشور مورد رونمایی قرار خواهد گرفت.

خاطر نشان می شود، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با «هادی رضایی»، رئیس سازمان بسیج رسانه ای سپاه فارس دیداری داشت که در این نشست، معاون اقشار بسیج سپاه فارس، رئیس بسیج هنرمندان فارس و معاون اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس نیز حضور داشتند.

 

کد خبر 1043712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha