سفرهای نوروزی اصول رعایت شیوه نامه های بهداشتی را به هم ریخت

سردار سلیمانی با اشاره به خیز جدید کرونا در کشور گفت: سفرهای نوروزی قائده رعایت شیوه نامه های بهداشتی را به هم ریخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «غلامرضا سلیمانی» امروز (چهارشنبه،۱۸ فروردین) در سفر دو روزه خود به گیلان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اجرای طرح غربالگری “شهید حاج قاسم سلیمانی” با همکاری مردم را مورد اشاره قرار داد و گفت: با همکاری همگان می توانیم در اردیبهشت ماه شرایط را به حالت عادی برگردانیم.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: با همکاری مردم در رعایت فاصله های اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی این امکان وجود دارد که هنگام انتخابات بتوانیم تلفات ناشی از ویروس کرونا را به کمترین تعداد برسانیم.

 

وی با اشاره به مطالعات وزارت بهداشت در راستای شیوع ویروس کرونا، نرخ ابتلا در سیستم حمل و نقل را ۲۵ درصد، در بازار ۲۴ درصد، در مراکز آموزشی ۶ درصد و در نمازهای جمعه و مساجد را زیر چهار صدم درصد اعلام کرد.

 

سلیمانی با بیان خیز جدید کرونا در کشور بر اثر عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله اجتماعی و ماسک نزدن اظهار کرد: سفرهای نوروزی قائده رعایت شیوه نامه های بهداشتی را به هم ریخت و اگر تلاش شود در فاصله ۱۴ روز می توان شیوع ویروس کرونا را مهار کرد.

 

آیت الله « رسول فلاحتی» نیز در این دیدار با بیان اینکه اقتدار نظام اسلامی مرهون تلاش های نیروهای مسلح به ویژه سپاه و بسیج است گفت: طی سالیان گذشته، ایران اسلامی اقتدار خود را به منصه ظهور رسانده و دنیای استکبار به این باور رسیده مرکز قدرت اسلام و مسلمانان، جمهوری اسلامی ایران است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان در پایان با اشاره به شیوع ویروس کرونا از تلاش های بسیج در اجرای طرح غربالگری “شهید حاج قاسم سلیمانی” قدردانی کرد.

کد خبر 1043860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha