آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگترین مرکز تجاری و فرهنگی در منطقه آزاد اروند

عملیات اجرایی احداث بزرگترین مرکز تجاری، تفریحی و فرهنگی «اروند مال» در منطقه آزاد اروند با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «کمال رضایی» عصر امروز (پنج شنبه ۱۹ فروردین) در آئین کلنگ زنی احداث بزرگترین مرکز تجاری، تفریحی و فرهنگی اروند که با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور برگزار شد اظهار کرد: این مرکز با مشارکت شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند و بخش خصوصی احداث می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند افزود: این مرکز با نام تجاری «اروند مال» در زمینی به مساحت ۱۷ هزار و ۲۸۸ مترمربع و با زیر بنای ۷۳ هزار و ۶۶۳متر مربع در سه طبقه شامل ۲۹۵ واحدهای تجاری، هشت واحد اداری، چهار فضای ورزشی، ۲ رستوران و فود کورد، یک شهربازی، سه سالن سینما، ۲ تالار و پارکینگ و قابل دسترسی شهروندان آبادان و خرمشهر احداث می شود.

 

وی با بیان اینکه احداث این مرکز به مدت ۴۸ ماه به طول می انجامد تصریح کرد: پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است و برای یک هزار و ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم در این مرکز شغل ایجاد می شود.

 

رضایی یاد آور شد: این مرکز دارای پارکینگ طبقاتی مسقف و روباز با گنجایش یک هزار دستگاه خودرو است.

 

کد خبر 1044126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha