توزیع ۱۰ هزار قرص نان بین خانواده های نیازمند

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان گفت: ۱۰ هزار قرص نان بین خانواده های نیازمند شناسایی شده این شهرستان توزیع خواهد شد.

«جواد حشمتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: مرکز نیکوکاری محسنین شیروان در نظر دارد در ماه مبارک رمضان علاوه بر توزیع بسته های غذایی تعداد 10 هزار  قرص نان را بین 100 خانواده نیامند شناسایی شده این شهرستان توزیع کند.

 

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان بیان کرد: با همراهی خوب خیرین تاکنون هزینه هفت هزارو 200 عدد نان جمع آوری شده که خیرین می توانند با واریز هزینه تامین حتی یک قرص نان، در ماه میهمانی خدا در این طرح معنوی شرکت کنند.

 

 

حشمتی حمایت از ایتام، رفع مشکلات معیشتی محرومان، تامین جهیزیه نوعروسان و اهدا لوازم ضروری منزل، ارئه خدمات درمانی، فرهنگی و مسکن به نیازمندان را از جمله اهداف این مرکز عنوان کرد.

 

 

وی با بیان اینکه 14 مرکز نیکوکاری در شهر و چهار مرکز در روستا است، تصریح کرد: 140 نفر عضو ثابت این مراکز هستند که از این تعداد چهار مرکز تخصصی در زمینه اکرام و ایتام، اشتغال، اصناف و خدمات دانش آموزی فعالیت دارند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: مرکز نیکوکاری محسنین شیروان با پنج نفر هیات امنا و بیش از 25 خیر (در مرحله اول) با گستره فعالیت شهرستانی امروز فعالیت خود را آغاز کرد.

 

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان ادامه داد: هم اکنون 17 هزار و 292 نفر مشتمل  بر 9 هزار و 307خانوار در شهرستان 157 هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

 

 

کد خبر 1044392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha