برنامه های ماه مبارک رمضان کانون امام علی (ع) مجازی برگزار می شود

غیاثی گندمانی گفت: به دلیل شیوع موج چهارم کرونا در استان، همه برنامه های کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان به علت جلو گیری از شیوع این بیماری در بستر فضای مجازی برگزار می شد.

«طاهره غیاثی گندمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به دلیل شیوع موج چهارم کرونا در استان، همه برنامه های کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان به علت جلوگیری از شیوع این بیماری در بستر فضای مجازی برگزار می شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان ادامه داد: فعالان این کانون همانند سال قبل به صورت مجازی برنامه ها و مراسم های ماه رمضان را به صورت زنده برای مردم پخش می کنند.

 

وی ابراز کرد: پخش اذان، ادعیه، قرآن و سخنرانی از بلندگوهای مسجد امام علی (ع) شهر گندمان هر شب به مدت ۱۰ دقیقه ازجمله فعالیت های است که در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

 

غیاثی گندمانی گفت: هر روز قرائت یک جز قرآن کریم با نوای قاریان عضو کانون امام علی (ع) گندمان تهیه و در شبکه‌های مجازی برای استفاده مردم پخش می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان ادامه داد: مسابقه از قبیل نقاشی ماه مبارک با عنوان عبادت در خانه و عکاسی ماه مبارک با عنوان مسجد در خانه در فضای مجازی از دیگر برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان است.

 

کد خبر 1045125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha