رزمایش «کمک مومنانه» مقدمه ای برای ورود به ماه با برکت رمضان است

حجت الاسلام مدبر گفت: رزمایش «کمک مومنانه» در راستای خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه مقدمه ای برای ورود به ماه با برکت رمضان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمد حسین مدبر»، امروز (دوشنبه 23 فروردین) در آیین مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» که به منظور حمایت و کمک به خانواده های کم بضاعت و محروم شهرستان جهرم به اجرا در آمده است، گفت: رحمت، برکت و مغفرت از ویژگی های ماه رمضان برای بندگان خدا است.
 

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه وظیفه ما نیز استقبال از این ماه مبارک رمضان است، افزود: برخی با روزه گرفتن یک یا چند روز زودتر به استقبال ماه مبارک رمضان می روند.

 

وی بیان کرد: همچنین برخی نیز کارهای دیگری می کنند و با آن کار به استقبال از این ماه مبارک می روند که کار ارزشمند و زیبای بسیجیان در رزمایش «کمک مومنانه» از جمله آن است.

 

«مهدی شفیعیان» نیز در ادامه این برنامه با قدردانی از نیروی مقاومت بسیج به سبب اجرای چهار مرحله از رزمایش «کمک مومنانه» گفت: شجره طیبه بسیج در همه صحنه های انقلاب خوش درخشیده است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به خدمات بسیجیان در ایام شیوع بیماری کرونا، بیان کرد: روحیه، منش و رفتار بسیجیان نسخه شفا بخشی بوده که برای حل مشکلات جامعه پیچیده شده است.

 

وی در پایان از بسیجیان، نیکوکاران و خیران به سبب اجرای رزمایش «کمک مومنانه» در راستای خدمت به اقشار محروم و نیازمندان جامعه قدردانی کرد.

کد خبر 1045265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha