آغاز مرحله سوم پویش ایران همدل در خوزستان

مرحله سوم پویش «ایران همدل» با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در راستای بهره مندی از ظرفیت مردم نوع دوست، خیران و نیکوکاران و ترویج سنت حسنه اطعام نیازمندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال شیبه» امروز (سه‌شنبه ۲۴ فروردین) در مراسم آغاز به کار نخستین مرکز اطعام مهدوی در خوزستان اظهار کرد: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان غذای گرم و بسته معیشتی با مشارکت خیران میان نیازمندان توزیع می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد خوزستان از راه‌اندازی 275 مرکز اطعام مهدوی و افطاری ساده سراسر استان در ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل‌ها و نظارت اداره بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و افزود: اولین آشپزخانه به همت بسیج امام علی و امام حسین (ع) سپاه قرارگاه جهادی شهید مصدق طاهری مسجد حجت اهواز افتتاح شد.

 

وی اضافه کرد: بیش از یک میلیون پرس غذای گرم و 175 هزار سبد غذایی و بسته معیشتی به ارزش 500 هزار تومان در استان توزیع شود که با همکاری و مشارکت مردم نیکوکار، موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری، بسیج و سپاه، گروه های جهادی واستفاده از ظرفیت خیران، اصناف، سازمان‌ها، نهادها صورت می‌گیرد.

 

شیبه تصریح کرد: این آشپزخانه‌ها از روز نخست ماه مبارک رمضان شروع به فعالیت می‌کنند و تا پایان ماه مبارک رمضان، مددجویان و نیازمندان در قالب طرح اطعام مهدوی – افطاری ساده غذای گرم وبسته های معیشتی و سبد غذایی دریافت خواهند کرد.

 

وی با اشاره به طرح «هر خوزستانی حامی یک یتیم» با هدف حمایت از فرزندان ایتام و محسنین، اقدامی ارزشمند برای خدمت‌ رسانی مناسب به نیازمندان ابراز کرد: در تلاش هستیم در ماه میهمانی خدا به همت مردم و خیرین استان هیچ فرزندی از ایتام و محسنین نیازمند، در سراسر استان بدون حامی نباشد.

 

مدیر کل کمیته امداد خوزستان عنوان کرد: کمیته امداد با عنوان پویش ملی «ایران همدل» کرونا معیشتی برای اقشار نیازمند متفاوت تر خواهد بود و این خانواده ها به کمک های معیشتی نیاز بیشتری پیدا می کنند.

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد خوزستان، ضمن دعوت از مردم، خیران و همه نهادها و دستگاه‌های مسئول برای پیوستن به مرحله سوم پویش ایران همدل یاد آور شد: مردم نیکوکار می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود از طریق شمارگیری کد دستوری #۱۴* و *۸۸۷۷*۰۶۱*۱#  اقدام کنند؛ همچنین پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

 

کد خبر 1045669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha