کانون فرهنگی هنری ماه بنی هاشم(ع)با وجود محدودیت های کرونا فعالیت های متنوعی انجام داد

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری ماه بنی هاشم(ع)با اشاره به اینکه این کانون در روستای احمد آباد شهرستان زرند تأسیس شده، به مهترین فعالیت های کانون در یکسال اخیر اشاره کرد.

مریم ثمره علی محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان گفت: کانون فرهنگی هنری ماه بنی هاشم(ع) در سال ۹۱ در مسجد النبی(ص) روستای احمد آباد شهرستان زرند تأسیس شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ماه بنی هاشم(ع) با اشاره به اینکه این کانون حدود هزار و یک نفر عضو دارد، افزود: همچنین این کانون یک کتابخانه کوچک با حدود 300 تا 400 جلد کتاب دارد و اگر درب کتابخانه باز باشد استقبال می ‌شود اما به خاطر شرایط کرونا و بسته بودن فضا، در ایام کرونا تعطیل شده است.

 

وی اظهار کرد: دوخت ماسک، توزیع بسته های غذایی در قالب کمک های مؤمنانه و تهیه آش و سوپ برای بیماران کرونایی از جمله مهمترین برنامه ‌های کانون فرهنگی هنری ماه بنی هاشم(ع) در یکسال کرونا بوده است.

 

ثمره علی محمدی خاطرنشان کرد: سال گذشته کلاس های آموزشی (چگونگی استفاده از سایت بچه های مسجد) برای کانون ‌های زیر مجموعه و همچنین شنبه های با کتاب و سه شنبه های تکریم را هم دبرگزار کردیم که برنامه سه شنبه های تکریم در منزل شهید علی اسلامی با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

 

وی در خصوص برنامه های مهم کانون فرهنگی هنری ماه بنی هاشم(ع) برای ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: برگزاری نماز جماعت در فضای باز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان، مسابقه کتابخوانی، طرح تلاوت روزانه قرآن(جزءخوانی روزانه قرآن کریم) از طریق فضای مجازی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای بیان نکات معنوی و آموزنده ویژه ماه مبارک از جمله برنامه های کانون فرهنگی هنری ماه بنی هاشم(ع) در این ماه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1045928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha