فعالیت خیرخواهانه کانون «آیین» خنج با تهیه ۴۵۰ بسته غذایی ویژه خانواده های نیازمند

قائدی گفت: در ماه رمضان و از سوی کانون فرهنگی و هنری «آیین» شهرستان خنج، ۴۵۰ بسته غذایی میان خانواده های کم بضاعت و مستمند توزیع می شود.

«فرهاد قائدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خنج، گفت: در ماه رمضان امسال چند برنامه خیریه از سوی کانون فرهنگی و هنری «آیین» شهرستان خنج و در راستای حمایت از خانواده های کم بضاعت و مستمند به اجرا در می آید.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «آیین» شهرستان خنج افزود: از جمله این برنامه ها، توزیع بسته های غذایی میان خانواده های بی بضاعت است که اگرچه در طول سال و مناسبت های مختلف به اجرا در می آید اما بچه های مسجد از این فیض در ماه رمضان محروم نمی شوند.

 

وی بیان کرد: در این برنامه قرار است تعداد 450 بسته مواد غذایی به همت و تلاش خیران و نیکوکاران خنجی تهیه و تقدیم به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا شود.

 

قائدی خاطرنشان کرد: بسته های مواد غذایی در این طرح شامل اقلام ضروری و مورد نیاز خانواده ها همچون برنج، حبوبات، روغن و... است که هزینه خرید آن توسط خیران و نیکوکاران تامین شده است.

 

وی با اشاره به اینکه برای تهیه هر بسته غذایی 350 هزار تومان هزینه شده است، عنوان کرد: در مجموع برای تهیه این تعداد بسته مواد غذایی 157 میلیون و 500 هزار تومان نیاز بوده که به همت خیران و اهالی خون گرم منطقه تامین شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «آیین» شهرستان خنج گفت: همچنین این کانون فرهنگی و هنری در نظر دارد همزمان با عید «فطر» به خانواده های نیازمند و مستمند ارائه خدمات کند.

 

وی ادامه داد: در این راستا قرار است تعداد 500 گونی برنج 10 کیلوگرمی میان خانواده های مستمند و کم بضاعت شناسایی شده توزیع شود.

 

قائدی عنوان کرد: برای تهیه هر کیسه برنج ۲۲۰ هزار تومان نیاز است که در مجموع نیازمند 110 میلیون تومان برای تهیه 500 گونی برنج هستیم.

 

کد خبر 1046363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha