گفتمان احزاب و گروه های سیاسی در ماه مبارک رمضان باید مبتنی بر تقوا باشد

افتخاری با بیان اینکه گفتمان احزاب و گروه های سیاسی در ماه مبارک رمضان باید مبتنی بر تقوا باشد گفت: احزاب با استفاده از فضای معنوی ماه رمضان خصوصیات کاندیداها و نامزدها را حول محور قرآن کریم تبیین کنند.

لاله افتخاری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان در فضای سیاسی کشور گفت: ماه رمضان همه می توانند در ختم قرآن، توسل، شب زنده داری، نماز و نیایش شرکت کنند. ماه رمضان ماهی است که شیطان به عنوان عامل تفرقه و عامل ایجاد تفرقه، عداوت و کینه است و در این ماه شیطان در بند است و ماه مناسبی برای ایجاد وحدت، همگرایی، تفاهم و رسیدن به درک مشترک میان احزاب و گروه های سیاسی است.

 

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: احزاب و گروه های سیاسی می توانند با توجه به شرایط معنوی ماه مبارک رمضان گفت و گوهای مشترکی داشته باشند که البته با وجود شرایط کرونا باید شرایط لازم برای برگزاری این گفت و گوها و مراسم افطاری رعایت شود.

 

وی افزود: احزاب و گروه های سیاسی می توانند با کمترین جمعیت با حضور یک یا دو نفر از بزرگان هر یک از احزاب و گروه های سیاسی از فضای معنوی ماه مبارک رمضان استفاده کرده و با برگزاری جلسات مختلف با تعداد بسیار اندک و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی گفتمان مطلوبی را با کنار گذاشتن کینه ها و کدورت ها برگزار کنند.

 

افتخاری در مورد گفتمان احزاب و گروه های سیاسی در ماه مبارک رمضان گفت: گفتمان احزاب و گروه های سیاسی در ماه مبارک رمضان باید مبتنی بر تقوا و همان شاخص هایی که رهبر انقلاب بر آن تاکید داشتند، باشد.

 

وی اظهار کرد: احزاب و گروه های سیاسی می توانند با استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان معیارها و شاخص های مورد نظر رهبر انقلاب را بیان کنند و با استفاده از این فضای معنوی خصوصیات کاندیداها و نامزدها را حول محور قرآن کریم تبیین کنند.

کد خبر 1046765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha