مسابقه نقاشی«ماه مهربانی» در طبس برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم(ع) روستای هودر طبس از برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان «ماه مهربانی» برای سنین ۶ تا ۱۳ سال طی ماه مبارک رمضان توسط این کانون خبر داد.

«علی عاملی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای هودر طبس هر سال به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه های بسیاری را اجرا می کرده است اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این برنامه ها لغو شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم(ع) روستای هودر طبس با اشاره به برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان گفت: هر روز بعد از نماز مغرب و عشا مراسم جزخوانی قرآن کریم به صورت ترتیل با حداقل جمعیت در مسجد توسط کانون برگزار می شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: شب میلاد امام حسن(علیه السلام) مراسم جشن کوتاهی در فضای باز مسجد برگزار خواهد شد و برگزاری مراسم شب های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی نیز در دستور کار کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای هودر طبس قرار دارد.

 

عاملی به بحث همدلی و مواسات در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح با کمک دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی 21 بسته گوشت قرمز بین نیازمندان روستای هودر طبس توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم(ع) روستای هودر طبس با بیان اینکه مسابقه نقاشی با عنوان «ماه مهربانی» طی ماه مبارک رمضان برگزار می شود، ادامه داد: علاقمندان در سنین 6 تا 13 سال می توانند تا پایان ماه مبارک رمضان در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی در پایان عنوان کرد: هدف از برگزاری این مسابقه نقاشی این است که کودکان و نوجوانان به ماه مبارک رمضان و آاداب و رسوم آن و بحث همدلی و مواسات در این ماه بیش از گذشته توجه داشته باشند.

 

کد خبر 1047061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha