۲۰ تخت به شمار تخت های بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی اضافه می شود

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: ۲۰ تخت به شمار تخت های بیمارستان آیت الله هاشمی رسنجانی شیروان اضافه می شود.

«سیده معصومه هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: با توجه به تعداد بیماران بستری و افزایش مبتلایان ویروس کرونا در این شهرستان 20 تخت دیگر به تخت های بیمارستان بیمارستان آیت الله هاشمی رسنجانی شیروان اضافه خواهد شد.

 

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان بیان کرد: اینک با توجه به کمبود نیرو، رایزنی برای تجهیزات و نیرو همچنین ادامه دارد که سعی داریم مدیریت بیماری در مراکز درمانی و بیمارستانی صورت گیرد که تغییراتی را باید برای بخش هایی از بیمارستان ایجاد کنیم.

 

هاشمی شمار تخت های بیمارستان شیروان برای بستری مبتلایان به کرونا را 90 تخت برشمرد و خاطرنشان کرد: اینک تعداد بیماران بستری 80 نفر، مراجعه به مراکز منتخب 80 مریض و درصد موارد مثبت در این شهرستان 30 درصد است که سالن دانشگاه آزاد این شهر برای مواقع بحران در نظر گرفته شده و کارهای اولیه آن انجام شده است.

 

وی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان تصریح کرد: در حال حاضر 80 درصد مردم شیروان از ماسک استفاده می کنند و تنها 20 درصد آنان ماسک نمی زنند که با توجه به تعداد مبتلایان بیماری و فشار کاری کادر درمان به مردم توصیه می شود حتما ماسک زده، تهویه مناسب در محل کار و منزل داشته باشند و فاصله گذاری را ایجاد کنند تا در هفته های آتی شاهد کاهش این بیماری باشیم.

 

وی ادامه داد: اینک ۸۲ درصد از بیماران کووید۱۹ شناسایی شده این شهرستان ساکن شهر و مابقی ساکن روستا بوده اند.

 

هاشمی اضافه کرد: همچنین ۵۳ درصد از بیماران شناسایی شده را مردان و مابقی را زنان تشکیل می دهند.

 

 

کد خبر 1047103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha