شجاعت، اخلاص و اقتدار ارتش برای همیشه در اذهان مردم باقی می ماند

آیت الله علما، گفت: ارتشیان در تمامی بحران ها در کنار مردم بودند و شجاعت، اخلاص و اقتدار ارتش برای همیشه در اذهان مردم باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، آیت الله  مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در دیدار با فرماندهان ارتش که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت: بهترین تعبیر را مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند که از ارتش به عنوان ارتش مکتبی یاد نمودند و این رسالت بزرگ ارتشیان را صد چندان می کند.

 

وی خاطر نشان کرد: ارتشیان قهرمان در دوران دفاع مقدس در کنار سپاه و بسیج بزرگترین حماسه ها خلق کردند و بعد از جنگ هم همواره در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشته و جانفشانی ارتشیان در ایام کرونا، سیل و زلزله هیچگاه از اذهان مردم هیچوقت  زدوده نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای والامقام است،و شهدای گرانقدر در راستای اقتدار نظام اسلامی، فداکاری و حماسه آفرینی کردند و از همه تعلقات دنیوی گذشتند و به قرب الهی نائل آمدند.

 

در ادامه این دیدار فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش  گفت: امروز ارتش جمهموری اسلامی ایران مقتدر تر از همیشه ضمن تجدید پیمان با آرمان های بلند امام راحل، با همه وجود در خدمت منویات فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری است.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش تصریح کرد: ارتش در تمامی مدت در همه عرصه‌ها برای دفاع از منافع ملی روز به روز آماده‌تر و مجهزتر شده است.

 

وی در پایان گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان نیرویی مردمی و مکتبی و سرافراز  جانانه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع و برای رهبر معظم انقلاب نیز سربازانی وفادار بوده خواهند بود.

 

 

کد خبر 1047261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha