شیوع ویروس کرونا در بندرگز نزدیک به فاجعه است/ افزایش ۱۶۰ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته

حق شناس گفت: به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۹ نفر در بندرگز به کرونا مبتلا می شوند و این شهرستان در وضعیت نزدیک به فاجعه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز (یکشنبه 29 فروردین) در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: متاسفانه تعداد بیمارانی که بستری شدند رو به افزایش هستند و در 24 ساعت گذشته 160 نفر برتعداد بیماران کرونایی که در استان بستری هستند افزوده شده است.

 

استاندار گلستان ادامه داد: تعداد بیماران کرونایی در استان گلستان به 686  نفر رسیده است البته در نقاط مختلف استان باربستری  بیماران کرونایی متفاوت است و شیوع ویروس کرونا در غرب استان شیب فزاینده دارد.

 

حق شناس بیان کرد: آن چیزی در ستاد استانی کرونا مصوب شد این است که از شنبه هفته گذشته در شهرهای قرمز فعالیت های گروه های شغلی دو، سه و چهار در شهرهای قرمز و در شهرهای نارنجی گروه های شغلی سه و چهار ممنوع است.

 

وی گفت: متناسب به وضعیت کرونایی شهرها محدودیت ها در دستگاه های اجرایی در نظر گرفته شده است و تا زمانی که ستاد ملی کرونا مصوبه جدیدی بدهد این محدودیت ها ادامه دارد و اگر وضعیت شهرهای کرونا تغییر پیدا کند قطعا وضعیت این محدودیت ها نیز کاهش یا افزایش پیدا خواهد کرد.

 

استاندار گلستان یادآور شد: وضعیت بیماران کرونایی در شرق استان بهتر است و میزان آمار مبتلایان بیماران کرونایی در گنبدکاووس که در روز گذشته 35 نفر بود امروز به 15 نفر رسیده است و در حال حاضر در این شهرستان 120 بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری هستند.

 

حق شناس ابراز داشت: در شهرستان بندرگز متاسفانه به ازای هر 100 هزار نفر 19 بیمار کرونایی داریم و این شهرستان در وضعیت نزدیک به فاجعه قرار دارد.

 

کد خبر 1047327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha