ارتش فداکارانه در مسیر رهبری و ولایت فقیه است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: ارتش فداکارانه در مسیر رهبری و ولایت فقیه است و این ولایتمداری همچون همیشه باید ادامه داشته و همه ما همچون همیشه مطیع اوامر و دستورات رهبری باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران، حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لائینی» امروز(۳۰فروردین) در دیدار با پرسنل ارتش مجتمع آموزشی فرهنگی شهید آبشناسان و پادگان شهدای ارتش نکا و بزرگداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش اظهار کرد: ارتش افتخار و ارزش ما و جامعه ماست و در کنار همه نیروهای نظامی و انتظامی خدمات شایانی به انقلاب و اسلام ارائه کرده است.

 

امام جمعه نکا افزود: ارتش جدای از مردم و مردم جدای از ارتش نیستند و اگر افتخار و عزتی است برای همه است و اگر خدای ناکرده خسارتی هم باشد همه متضرر می شویم و لذا باید وحدت و یکپارچگی در دستور کار همگانی باشد.

وی با اعلام اینکه همه نیروها و دوائر از آب و خاک میهن اسلامی ما هستند؛ تصریح کرد: وطن برای ما دارای محبویت است و این به دلیل اسلامی بودن وطن ماست و همه ما تا پای جان از این وطن اسلامی خود دفاع می کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: ارتش فداکارانه در مسیر رهبری و ولایت فقیه است و این ولایتمداری همچون همیشه باید ادامه داشته و همه ما همچون همیشه مطیع اوامر و دستورات رهبری باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ارتش در طول دوران خدمات رسانی خود خدمات مختلفی ارائه کرده است و از انقلاب و دفاع مقدس و صحنه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در کنار مردم و با مردم بوده است.

 

امام جمعه نکا افزود: همه ما در برابر خداوند مسئول هستیم و باید در اعمال و رفتار خود دقت کنیم تا هر آنچه می گوییم در عمل هم پیاده شود و در ماه مبارک رمضان با دوری از گناه در عمل برای تقوای الهی گام برداریم.

 

وی یادآور شد: عمل به وظایف عرفی، اخلاقی و شرعی وظیفه ای است که برعهده همه ما نهاده شده است و باید در هر شرایطی به وظایف خود عمل کرده و در ماه رمضان ضمن حفظ حرمت این ماه به سنت ها و عقیده ها احترام بگذاریم.

کد خبر 1047539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha