۱۷نوعروس قائم شهری به همت خادمیاران رضوی راهی خانه بخت شدند

فاضل زاده با بیان ۱۷نوعروس قائم شهری به همت خادمیاران رضوی راهی خانه بخت شدند، گفت: خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر در فروردین ماه سال جاری شش میلیارد و ۶۱۱ میلیون و ۶۷۰ هزار ریال به نیت امام رضا(ع) به نیازمندان کمک کردند.

«محمد صادق فاضل زاده» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح فعالیت های کانون خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر از مازندران در فروردین ماه 1400، اظهار کرد: خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر ، در فروردین ماه سالجاری به طور متوسط روزانه بیش از ۲۱۳ میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.

 

 دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قائم شهر از مازندران افزود: در یک ماهه ی فروردین ۱۴۰۰ ، به همت خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر ، مبلغ شش میلیارد و ۶۱۱ میلیون و ۶۷۰ هزار ریال ، به نیازمندان و محرومان کمک شد .

 

وی یادآورشد: سه میلیارد و چهار میلیون و ۴۴۰ هزار ریال از این مبلغ صرف تهیه ۸۳۵ بسته ارزاق ضروری شد که در سبد معیشتی نیازمندان قرار گرفت .

فاضل زاده با اشاره به تلاش شبانه روزی سفیران رضوی در اولین ماه بهار امسال، اظهار کرد: خادمیاران امام رئوف، عزم خود را جزم کردند و علاوه بر انجام هزینه ای به مبلغ ۹۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برای اطعام دهی جامعه هدف، مبلغ ۷۸۱ میلیون ریال هم به صورت نقدی و کارت هدیه به اقشار کم برخوردار اهدا کردند .

 

وی در ادامه به قربانی ۲۶ رأس گوسفند به ارزش ۵۴۵ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال ، به نیابت از امام رضا (ع) و برای سلامتی امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: گوشت نذری نیز توسط خادمیاران رضوی، به سفره ی مستضعفان شهرستان اضافه شد .

فاضل زاده با بیان اینکه در راستای اجرای سفره ی مهربانی سه، ۳۲۶ نیازمند مشمول طرح نان تبرک رضوی شدند، افزود: ارزش ریالی این طرح ۷۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال می باشد .

 

وی با بیان اینکه برای ۱۷ نوعروس خانواده ی بی بضاعت، جهیزیه به ارزش ۴۷۳ میلیون و ۳۱۰ هزار ریال تهیه شده، بیان کرد: همچنین برای مبارزه با ویروس کرونا، بزرگداشت مناسبت ها و برنامه های جشن نیمه ی شعبان، سرکشی و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ... مبلغ ۹۵ میلیون و ۵۲۰ هزار ریال هزینه شده است .

 

وی به شتاب سفیران رضوی قائم شهر در کمک به نیازمندان به مناسبت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: خادمیاران رضوی کانون های سلامت، بانوان، شهدای مسجدالرسول (ص) و چشمه سر، شهید قاسم سلیمانی ارطه، شهید صادقی جمنان، شهید روحانی و شهدای کاسگرکلا و استرآباد شهرستان قائم شهر، در چهار روز اول ماه مبارک رمضان، ۳۱۲ میلیون  و ۹۶۵ هزار ریال به نیازمندان کمک کردند .

فاضل زاده با بیان اینکه در این مدت ۴۲ سبد کالای معیشتی، در راستای پویش «سفره ای به وسعت ایران» تهیه و بین جامعه ی هدف توزیع شد، یادآورشد: به نیت سلامتی حضرت ولیعصر امام زمان (عج) قربانی گوسفند را نیز در آغازین روزهای ماه مبارک رمضان داشتیم که گوشت آن بین ۱۷ خانواده ی نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 1048317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha