محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی در بهشهر

فاضلی از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی استاد سید جواد حسینی همزمان با ماه مبارک رمضان در بهشهر خبر داد.

«محمدحسن فاضلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر از مازندران اظهار کرد: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، تبیین موضوع هدایت قرآنی از برنامه های مهمی است که با قوت در دستور کارهای فرهنگی اوقاف است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی استاد سید جواد حسینی همزمان با ماه مبارک رمضان در بهشهر خبر داد  و افزود: محفل انس با قرآن از جمله برنامه های فرهنگی است که با هدف هدایت قرآنی جوانان برگزار می شود.

 

وی با اعلام اینکه محفل انس با قرآن پنجشنبه 2 اردیبهشت ماه 1400 بعد از اذان مغرب و عشا برگزار می شود؛ خاطر نشان کرد: این مراسم معنوی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد مهدیه بهشهر برگزار می شود.

 

فاضلی گفت: تلاش برای پاسداشت ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا و نهادینه کردن ارزش های این ماه مبارک از برنامه های مهم فرهنگی است که در دستور کار است و با قوت اجرایی می شود.

 

وی یادآور شد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های اوقاف و بقاع متبرکه نسبت به سال‌های گذشته متفاوت شده است و  تلاش ما در جهت ایجاد برنامه های مختلف و مناسب فرهنگی و دینی جایگزین‌ برای عرضه خدمات به مخاطبان است.

کد خبر 1048377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha