تقویم اجرایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف اعلام شد

حجت الاسلام موسوی از آغاز ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه از ۱۳ اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: ثبت نام تا ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون فرهنگی و اجتماعی و قرآنی اداره کل اوقاف استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی برگزاری مسابقات قرآنی در نظر دارد چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم را در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، تفسیر عمومی، همخوانی و همسرایی قرآن کریم در دو گروه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال در سال جاری برگزار کند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه فرایند ثبت نام این دوره از مسابقات از ۱۳ اردیبهشت لغایت ۱۴ خرداد ماه و صرفا با مراجعه به سایت www.quraniran.ir امکان پذیر است و این زمان تمدید نخواهد شد، گفت: این مسابقات در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن کریم ،اذان، دعا خوانی،همسرایی و همخوانی قرآن کریم برگزار می شود و فقط و یژه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال است.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته تعدادی از متسابقین به علت عدم ثبت نام در سایت از دور مسابقات باز‌ماندند، خاطرنشان کرد: شرط حضور در مسابقات، ثبت نام در سایت مسابقات است و مسئولیت ثبت نام‌نیز به عهده خود افراد می‌باشد.

 

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: به احتمال زیاد مرحله شهرستانی و استانی مسابقات در بازه زمانی اول تیرماه لغایت ۳۱ شهریورماه برگزار می‌شود و تعیین زمان دقیق هر یک از مراحل متاثر از شرایط ناشی ازکرونا بوده و متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی های لازم از طرق مختلف به کلیه اعضای جامعه قرآنی استان زنجان صورت خواهد گرفت و علاوه بر آن از همه برادران و خواهران قرآنی استان درخواست دارم تا اطلاع رسانی لازم را به دوستان خود و محافل قرآنی انجام دهند تا به لطف خدا شاهد شرکت نفرات بیشتری در این مسابقات باشیم و در نتیجه هم شور و نشاط بیشتری در جامعه قرآنی ایجاد خواهد شد و هم کیفیت برگزاری مسابقات بهتر شود.

کد خبر 1049010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha