دلنوشته های اعضای کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) برای قدردانی از خدمات کادر درمان

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) گفت: اعضا و فعالان کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) برای قدردانی از خدمات کادر درمان دلنوشته های برای آنها همزمان با هفته سلامت نگارش کرده اند.

«امید روشنی صبح» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضا و فعالان کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) برای قدردانی از خدمات کادر درمان دلنوشته های برای آنها نگارش کرده اند که همزمان با هفته سلامت در محل کانون در معرض نمایش عمومی گذاشت و پس از آن به دست کادر درمان استان خواهد رسید.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تصریح کرد: تهیه بنری با مضمون «دعای خیر مردم شهر پشتوانه راهتان» نیز به مناسبت هفته سلامت در مسجد محله برای قدردانی از خدمات جهادگونه مدافعان سلامت نصب شده است.

 

 

وی ادامه داد: متاسفانه بیماری کرونا روزهای سخت برای مردم و کادر درمان ایجاد کرده است که امیدواریم با همدلی و همکاری همه آحاد اقشار مردم بتوانیم این روزهای سخت را سپری کنیم.

 

روشنی صبح خاطر نشان کرد: هفته سلامت بهانه ای برای قدردانی از خدمات کادر درمانی و اجرای کارهای فرهنگی و فرهنگ سازی برای رعایت مسائل بهداشتی در بین اعضای کانون بود که با اجرای نگارش دلنوشته امیدواریم این امر محقق شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) افزود: این دلنوشته های طی مراسم و هماهنگی همزمان با هفته سلامت در اختیار کادر درمان استان قرار خواهد گرفت.

 

روشنی صبح اضافه کرد: اجرای ویژه برنامه زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) و شفای بیماران و نابودی بیماری کرونا از دیگر برنامه های معنوی این کانون در جوار برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان است.

 

کد خبر 1049529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha