آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در ماه مبارک رمضان انجام می شود/آزادی ۵۰ نفر

ضیایی فرد با اشاره به سنت حسنه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در ماه مبارک رمضان در قالب برنامه های غیرحضوری و برنامه یک شهر ضیافت انجام می شود.

«محمود ضیایی فر» در گفتگو خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، با اشاره به مشارکت خیرین در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اظهارداشت: بیش از 50 نفر از این دسته زندانیان در برنامه یک شهر ضیافت در این مدت 10 روز ماه مبارک رمضان آزاد شده اند.

 

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان افزود: برای آزادی این افراد خیرین کمک شایسته داشته اند و شاکیان نیز از بخش زیادی از طلب خود کذشت کرده اند.

 

وی با بیان اینکه بیش از 800 نفر در حال حاضر بر اساس پرونده جرایم غیرعمد در زندان هستند، خاطرنشان کرد: کل بدهی آن ها نزدیک به هفت میلیارد تومان می باشد.

 

ضیایی فر، گذشت شاکیان برای آزادی زندانیان را مهم بیان کرد و اظهارداشت: خیریه حمایت از زندانیان، مسئولان و مددکاران اجتماعی برای آزادی آن ها وارد شده اند و از طرفی نیز خیرین و خود افراد در تامین بخشی از بدهی همکاری دارند.

 

وی اضافه کرد: برنامه یک شهر ضیافت به صورت زنده از شبکه استانی اجرا می شود و مردم هم توجه ویژه ای به این برنامه دارند و کمک خوبی انجام می دهند.

 

*حمایت از خانواده زندانیان برای کاهش چالش های اجتماعی

 

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان با اشاره به اینکه خانواده زندانیان به دلیل نبود سرپرست خانواده چار مشکل شده اند، تصریح کرد: حمایت از خانواده زندانیان برای کاهش چالش های اجتماعی ضرورت دارد.

 

وی با بیان اینکه 26 خانم به دلیل بدهی در بند قرار گرفته اند، یادآورشد: فرزندان آن ها با مشکلات زیادی روبرو می شوند و آنگاه کانون خانواده تحت تاثیر قرار می گیرد که این موضوع نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

کد خبر 1049546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha