۱۰  دستگاه اکسیژن به بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند اهدا شد

۱۰ دستگاه اکسیژن به ارزش ۴۰ میلیون تومان از محل درآمد موقوفات خراسان جنوبی جهت کمک به درمان بیماران کرونایی و بخش درمان به بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، حجت الاسلام «پرویز بخشی پور» صبح امروز(۵ اردیبهشت) در حاشیه مراسم اهدای دستگاه اکسیژن از محل موقوفات به بیمارستان ولی عصر بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره اوقاف امانت دار موقوفات است و یکی از وظایف ذاتی آن اجرای نیات واقفین در زمان و مکان تعریف شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا اداره اوقاف با نیت واقفین در حوزه های دارو، درمان و تجهیزات پزشکی به کمک کادر پزشکی آمده است.

 

وی عنوان کرد: درآمد حاصل از موقوفات امیر اسماعیل، امیر ابراهیم و سید حسین آذرکار در زمینه‌های دارو، درمان و تجهیزات پزشکی شهرستان بیرجند هزینه می‌شود.

 

حجت الاسلام بخشی پور با بیان اینکه امروز ۱۰ کپسول اکسیژن با هدف کمک به بیماران کرونایی بیمارستان ولیعصر (ع) شهرستان بیرجند اهدا شد، افزود: ظرفیت اکسیژن این دستگاه‌ها ۴۰ کیلوگرم است و برای تهیه این ۱۰ دستگاه اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته نیز اداره اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با هدف کمک به کادر درمان و کاهش بیماری کرونا یک دستگاه الکتروشوکی به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان و همچنین ۷۰ هزار ماسک تهیه و بین مردم توزیع کرده است.

کد خبر 1049593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha