برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ۱۶ بقعه متبرکه خراسان جنوبی

حجت الاسلام رحیمی گفت: جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در ۱۴ بقعه متبرکه خراسان جنوبی به صورت مجازی و در ۲ بقعه متبرکه شهرستان های خوسف و نهبندان به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسین رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: به مناسبت برارسیدن سالروز ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) مقرر شده است که مراسمات جشنی به صورت مجازی و حضوری در بقاع متبرکه خراسان جنوبی برگزار شود‌.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در ۱۴ بقعه متبرکه خراسان جنوبی به صورت مجازی برگزار می شود، افزود: در این بقاع متبرکه از ظرفیت روحانیون اعزامی و بومی در جهت ترویج فرهنگ قرآن و سیره امام حسن مجتبی (علیه السلام) استفاده خواهد شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: در روز ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) کاروان شادی در ۲ بقعه بیرجند و طبس با اجرای برنامه های شعرخوانی و مولودی خوانی راه اندازی می شود.

 

حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: در شهرستان های خوسف و نهبندان که دارای وضعیت زرد هستند جشن میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در پایان اظهار کرد: به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع) مقرر شده است که ۱۰۰ پرس غذای گرم از محل درآمد موقوفات مرتبط بین نیازمندان شهرستان نهبندان توزیع شود.

کد خبر 1051343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha