چرخه تولید با حمایت از کارگران می چرخد

فتح اللهی با بیان اینکه حمایت از کارگر حمایت از تولید و اقتصاد است گفت: چرخه تولید و اقتصاد کشور با فعالیت های چشم گیر کارگران می چرخد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز (پنج‌شنبه، ۹ اردیبهشت ) در دیدار با روسای تشکل های صنفی جامعه کارگری رشت ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کارگر اظهار کرد: کارگران رکن اصلی توسعه در حوزه‌های مختلف تولید داخلی هستند.

 


فرماندار رشت با بیان اینکه هرجایی از جامعه تولیدی باشد کارگران در آنجا نقش ارزنده ای ایفا می‌کنند اذعان کرد: کارگران با زحمت و اخلاص با تمام توان جسمی شان در پویایی چرخه تولید و اقتصاد کشور تاثیر بسزایی داشته اند و با حمایت از آنان چرخه تولید پایدار خواهد بود.

 



فتح اللهی در ادامه با اشاره به اینکه ‌کارگران در توسعه و تولید‌ ‌و اقتصاد نقش ارزنده دارند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایشات خود به حمایت از کارگران و چرخه تولید تاکید و سفارش داشته اند و فرموده اند توجه ویژه به کارگران و بازنشستگان باید یکی از اولویت های مهم مسولان و مدیران کشور باشد.

 



نماینده عالی دولت در مرکز گیلان به کمبود زیر ساخت های بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود‌:‌‌ با وجود بیماری واگیر دار کرونا ویروس، یک بیمارستان تامین اجتماعی در استان بسیار کم بوده و گنجایش این همه جمعیت استان گردشگر پذیر را ندارد، در صورتیکه طبق آمارهای رسمی و دریافتی در استان‌های‌ همجوار شش بیمارستان تامین اجتماعی وجود دارد.

 



فتح اللهی به حماسه انتخابات پیش رو اشاره و اظهارکرد: امیدوارم همه آحاد مردم مشارکت حداکثری در سرنوشت کشور داشته باشند مسئولان ذی ربط نیز تلاش لازم را برای ایجاد انگیزه در این راستا داشته باشند.‌


کد خبر 1051880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha