توزیع ۵ هزار و ۳۵۰ بسته معیشتی به همت اوقاف مراغه

رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه گفت: از اسفند سال گذشته تاکنون ۵ هزار و ۳۵۰ بسته معیشتی با نیت واقفان و همراهی خیران توزیع شده است.

«حجت الاسلام مطهری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: ​شهرستان مراغه دارای ۶۹۴ موقوفه شامل ۲۳۷ موقوفه دارای رقبه، ۳۷۷ مسجد، ۸۰ حسینیه و یک هزار و ۹۶۸ رقبه است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه افزود: از اسفند سال گذشته تاکنون ۵ هزار و ۳۵۰ بسته معیشتی به همت نیت موقوفات و همراهی خیران در بین نیازمندان و افرادی که از سوی مساجد وگروه‌های جهادی معرفی می شوندف توزیع شده است.

وی با بیان این‌که ارزش ریالی این تعداد بسته نزدیک به یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۵ هزار بسته سال گذشته توزیع شده و امروز به نیت موقوفات مربوط به ماه مبارک رمضان ۳۵۰ بسته شامل برنج، روغن، مرغ، تخم مرغ و قند تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

بنابر این گزارش، طی روزهای گذشته نیز سرهنگ سعید رشیدی، فرمانده سپاه عاشورا از آغاز توزیع بسته‌های معیشتی طرح شهید سلیمانی خبر داد و افزود: ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و سه هزار پرس عذای گرم از این تعداد طی روز جاری بین خانواده‌های بیماران نیازمند توزیع شد.

به گفته وی این بسته‌های معیشتی و غذای گرم به همت پایگاه و حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران و برادران و نیز با مشارکت خیران دلسوز در مناطق شهری و روستایی جمع‌آوری شده بود.

وی افزود: توزیع این بسته‌های معیشتی و غذایی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و به منظور حمایت از اقشار نیازمند در ایام کرونایی و لبیک‌گویی به فرامین رهبری انجام می‌شود.

کد خبر 1052203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha