رسانه ها شاخصه های کاندیدای اصلح را برای آحاد مردم تبیین کنند

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از وظایف مهم رسانه ها باید این باشد که شاخصه های کاندیدای اصلح را برای آحاد مردم تبیین کنند گفت:حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق های رأی، یک ضرورت انقلابی، ملی و یک تکلیف دینی است.

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به اهمیت فوق العاده حضور مردم در انتخابات پیش رو گفت: همچون دیگر انتخابات ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، حضور در این دوره از انتخابات نیز در ابعاد ملی و بین المللی برای کشور و جامعه ما بسیار مهم است.

 

عضو خبرگان رهبری افزود: اساساً حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق های رأی، یک ضرورت انقلابی، ملی و همچنین تکلیف دینی به شمار می رود.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تقویت کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: هر چند به جهت شرایط سخت اقتصادی، بسیاری از مردم از وضعیت امروز کشور تا حدودی گلایه مند هستند، اما نباید فراموش کنیم که هدف دشمن این است که با ایجاد فضای نااُمیدی در جامعه ما، میزان مشارکت در انتخابات پایین باشد.

 

وی بیان داشت: البته مردم بصیر، انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی بارها و بارها نشان داده اند که با وجود همه سختی ها و گلایه ها، پای کار انقلاب و نظام اسلامی هستند و این بار نیز به حول و قوه ی الهی حضوری پرشور و آگاهانه در عرصه انتخابات خواهند داشت.

 

وی در خاتمه گفت: پس از حضور حداکثری در انتخابات، آن چه حائز اهمیت است، ضرورت انتخاب آگاهانه و توجه به شاخصه های کاندیدای اصلح است که در این خصوص رسانه های جمعی به خصوص صدا و سیما در افزایش آگاهی و بصیرت مردم، نقش بسیار مهمی ایفا می کنند.

کد خبر 1052284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha