توزیع ۵۱ بسته حمایتی به همت خیرین مسجد آقا سیاهپوش سنگر

حاتم از توزیع ۵۱ بسته حمایتی به همت خیرین مسجد آقا سیاهپوش سنگر خبرداد و گفت: این بسته‌ها به ارزش ۱۶ میلیون تومان توزیع شد.

«ابراهیم حاتم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با بیان اینکه باید از فرصت ماه رمضان برای رسیدن به قرب الهی بهره بیشتر برد اظهارداشت: مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری در این ایام با برنامه‌های متنوع معنوی زمینه حضور بیشتر و فعالیت دایمی جوانان و نوجوانان را در این محافل فراهم می‌کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید چمران مسجد آقا سیاهپوش سنگر با بیان اینکه امسال برنامه‌های مساجد تحت تاثیر شیوع کرونا و لزوم جلوگیری از بیماری کووید ۱۹متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود افزود: امسال برنامه‌ها در قالب فضای مجازی و کمک‌های مومنانه به نیازمندان اجرا می‌شود.

 

وی از توزیع نخستین مرحله کمک‌های مومنانه در ماه رمضان خبرداد و بیان داشت: در راستای کمک به نیازمندان و لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و به نیت تمام شهدا و سردار دلها شهید"حاج قاسم سلیمانی" در سالروز میلاد کریم اهل البیت، امام حسن مجتبی(ع)، ۵۱ بسته حمایتی به همت خیرین مسجدی توزیع شد.

 

حاتم ارزش تقریبی هر بسته را ۳۱۳ هزار تومان اعلام کرد و اذعان داشت: این بسته‌ها به ارزش مجموع ۱۶ میلیون تومان شامل روغن، مرغ، برنج، سویا، رب گوجه، پنیر، سیب زمینی، پیاز، چایی، نخود، لوبیا سفید، خرما است.

کد خبر 1052366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha