امروز پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شرق شیراز توزیع می شود

خسروانی با اشاره به اینکه بسیجیان تا نابودی کامل کرونا در کنار مردم ایستاده اند، گفت: امروز پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شرق شیراز توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی خسروانی»، امروز (شنبه 11 اردیبهشت) در مراسم توزیع پنج هزار بسته معیشتی سپاه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز که در جوار آرامگاه سعدی شیرازی برگزار شد، گفت: بسیجیان تا نابودی کامل کرونا در کنار مردم ایستاده اند.

فرمانده سپاه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز با اشاره به اینکه در هفته بسیج سازندگی این ناحیه هم همچون سراسر کشور به کارهای مختلف فرهنگی و اجتماعی می پردازد، تاکید کرد: اولین گروهی که همواره در سختی ها و بحران ها کنار مردم است، نیروهای بسیج هستند.

وی با اشاره به اینکه  انقلاب ما انقلاب قدرت و عظمت انقلاب است، اظهار کرد: مردم در انتخابات پیش رو با حضور آگاهانه قدرت اصلی نظام را به رخ دشمن بکشند.

خسروانی با یادآوری این مطلب امروز بسیجیان ناحیه «احمد بن موسی (ع)» با همراهی خیرین، نیکوکاران و همچنین سپاه فجر فارس در تلاش است شرایط مشکلات معیشتی مردم را کم کند، تاکید کرد: امروز پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شرق شیراز توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه در این ایام 6 فقره جهیزیه و 30 هزار پرس غذای گرم و افطاری در بین مردم توزیع شد، اضافه کرد: تا پایان ماه رمضان به 80 هزار پرس در روز بین نیازمندان توزیع می شود و تاکنون 60 راس گوسفند قربانی و توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز گفت: با استفاده از ظرفیت خیرین، بسیجیان و پاسداران 10 هزار حامی برای ایتام و محسنین جمع شد که ماهانه سه میلیون و  600 هزار تومان کمک جمع می شود.

کد خبر 1052431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha