اجرای طرح اطعام و افطار روزه داران نیازمند در ماه رمضان 

رسول سنجری گفت: طرح افطاری ساده و نیز توزیع افطاری گرم یکی دیگر از برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان است که هر شب اجرا می شود.

«رسول سنجری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به فعالیت های کانون امام حسن مجتبی (ع) در ماه رمضان، گفت: هم زمان با شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) طرح اطعام و افطار روزه داران نیازمند برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) رودبار جنوب افزود: در همین راستا با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم تعداد ۵۰۰ پرس غذای نذری پخت شده و در بین آنها توزیع شد.


وی بیان کرد: همچنین به مناسبت میلاد این امام همام به همت بچه های مسجدی عضو کانون، جشن باشکوهی در فضای باز مسجد همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.


سنجری ابراز کرد: طرح افطاری ساده و نیز توزیع افطاری گرم یکی دیگر از برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان است که هر شب اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) رودبار جنوب ادامه داد: در راستای اطعام و افطار نیازمندان از ابتدای این ماه مبارک تاکنون هر شب ۱۰۰ پرس غذای نذری پخت شده و سپس درب منازل آنها تحویل می شود.


وی تاکید کرد: طرح اطعام و افطار روزه داران نیازمند با تاسی از سیره حضرت علی (ع) و با حفظ کرامت انسانی آنها در حال اجرا است.


سنجری اظهار کرد: برنامه جزء خوانی قرآن کریم یکی دیگر از فعالیت های کانون در ماه مبارک رمضان است که هر عصر در مسجد محله با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) رودبار جنوب اضافه کرد: علاوه بر این نیز دوره های آموزش قرآن کریم ویژه برادران اعم از روخوانی، روانخوانی و تجوید با تدریس امام جماعت مسجد در حال برگزاری است.


وی در خاتمه عنوان کرد: دوره های آموزش قرآن کریم ویژه بانوان نیز با اولویت حفظ قرآن کریم زیر نظر مربی مجرب قرآن کریم در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

کد خبر 1052595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha