تجلیل از معلمان کارگروه تعلیم و تربیت کانون نورالائمه(ع) اصفهان

همزمان با فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم، از معلمان کارگروه تعلیم و تربیت کانون محله ای نورالائمه(ع) تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، از معلمان کارگروه تعلیم و تربیت کانون محله ای نورالائمه(ع) که در این برهه زمانی به یاری دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی شتافته تا این آینده سازان از درس و تحصیل عقب نمانند ، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تجلیل شد.

خادمیاران کانون تعلیم و تربیت با توجه به شیوع بیماری کرونا تمام همت خود را به کار گرفته تا از طریق فضای مجازی در مقاطع ابتدایی و متوسطه به صورت برنامه منظم در کنار دانش‌آموزان محروم باشند.

در این مراسم که با حضور معاون کانون های خدمت رضوی و مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت برگزار شد از هشت نفر از معلمان که در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه با تدریس حضوری و تهیه سوالات امتحانی و رفع اشکال به دانش آموزان یاری رساندند با تقدیم هدایا و لوح تقدیر قدردانی شد.

 این معلمان خادمیار ضمن توصیه به دانش آموزان مدارس اصفهان برای ارج نهادن به مقام معلمی، برای موفقیت آنان در همه مراحل زندگی دست به دعا برداشتند.

کد خبر 1053002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha