ظرفیت های سپاه فجر فارس در اختیار واکسیناسیون عمومی قرار می گیرد

سردار بوعلی گفت: با انعقاد تفاهم نامه میان سپاه فجر فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تجهیزات و سالن های سپاه در اختیار واکسیناسیون عمومی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (یکشنبه 12 اردیبهشت) در آئین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سپاه فجر فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این تفاهم نامه با هدف استفاده از تمام ظرفیت های سپاه شامل نیروی انسانی، بسیجیان، تجهیزات و سالن ها برای اجرای واکسیناسیون عمومی با دانشگاه علوم پزشکی منعقد شده است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: سپاه و بسیج فارس از زمان شیوع کرونا با همه امکانات و ظرفیت ها در کنار کادر بهداشت و درمان بوده اند که نتایج خوبی در مقابله با بیماری کرونا داشته است.

وی اضافه کرد: بیمارستان «شهید دستغیب» شیراز یکی از نمونه همکاری های درخشان نیروهای مسلح و کادر بهداشت و درمان در فارس است.

فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد: انعقاد این تفاهم نامه پنجمین گام در قالب طرح سپهبد پاسدار شهید «قاسم سلیمانی» در استان که آموزش نیروی انسانی، سازماندهی، پشتیبانی و تامین امنیت فرایند واکسیناسیون نیز از مفاد این تفاهم نامه به شمار می رود.

 

کد خبر 1053003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha