کرونا، آمار بیماران بستری در بیمارستان‌ها را به ۴۵۷ مبتلا رساند

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با بستری ۱۱۷ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۴۵۷ بیمار دارای علایم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دکتر "سید احمد هاشمی" امروز سه شنبه اعلام کرد: با بستری شدن 117 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته، هم اکنون 457 بیمار دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند.

 

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، طی 24 ساعته گذشته و تاظهر امروز 14 اردیبهشت ماه، متأسفانه 6 نفر از مبتلایان به کرونا در استان فوت شدند.

 

 


وی افزود: شرایط بحرانی را در استان تجربه می کنیم و تعداد موارد بستری و فوتی رو به افزایش است و هم اکنون خراسان شمالی جزو هفت استان کشور با شیب تند افزایش تعداد موارد بستری است.

 

 


بر اساس آخرین اعلام نرم افزار ماسک، از 13 اردیبهشت ماه امسال، بجنورد همچنان در وضعیت قرمز تیره و شیروان در وضعیت قرمز قرار دارد و همچنین شهرستان‌های فاروج، مانه و سملقان، جاجرم و اسفراین نارنجی و راز و جرگلان و گرمه نیز در وضعیت زرد اعلام شد.

 

 

 

عدم استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، حضور در دورهمی های خانوادگی و مراسم عزا و عروسی و دید و بازدیدها و سفرهای نوروزی از عمده دلایل شیوع کرونا به شمار می رود.

 

 

 

کد خبر 1053534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha