جریمه شدن بیش از ۴۶۳ هزار خودروی متخلف در فارس از ابتدای شیوع کرونا

قاسم پور گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان فارس تا کنون ۴۶۳ هزار و ۸۲۹ خودروی متخلف در زمینه محدودیت های کرونایی، جریمه شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا قاسم پور»، امروز (چهارشنبه 15 اردیبهشت) با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان فارس در نشست مجازی با خبرنگاران گفت: هشت شهرستان از جمله شیراز در استان فارس در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و 23 شهرستان در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان وضعیت زرد دارند.

معاون استاندار فارس افزود: برای تمدید محدودیت ها در جلسه ستاد استانی کرونا فردا تصمیم گیری خواهد شد و در حال حاضر از لحاظ ضریب اشغال تخت های عادی و ویژه شاهد اشغال 70 درصدی هستیم.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا اضافه کرد: حدود 35 درصد تست های کرونا در استان مثبت می شود و بیش از 2 هزار بیمار کرونا در استان در حال حاضر وجود دارد و متوسط فوتی روزانه 25 نفر است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی اصناف بیان کرد: اصناف استان فارس سه هفته محدودیت داشته اند و به دلیل خلوت شدن شهر تعطیل شدند و اکنون به صورت زوج و فرد فعالیت دارند تا هفته آتی که تصمیم لازم اتخاذ و اعلام شود اما لازم است تا تعادل بین سلامت و معیشت برقرار باشد و به صاحبان کسب و کار فشار اقتصادی زیاد وارد نشود و تا زمان تکمیل واکسیناسیون تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد.

قاسم پور ادامه داد: مصوبه قبلی ستاد استانی کرونا برای ممنوعیت برگزاری تمامی تجمعات ورزشی، اجتماعی، ختم و عروسی و ... با ورود مسئولان حوزه بهداشت، انتظامی و ... همچنان برقرار است.

وی با اشاره به آمار روزانه بازرسی و نظارت  در سطح استان از ابتدای شیوع کرونا  تا 15 اردیبهشت گفت: انجام 723 هزار و 264 بازدید از اصناف استان 26 هزار و 158 اخطار و 9 هزار و 462 مورد پلمب در پی داشت.

معاون استاندار فارس افزود: به 257 هزار و 588 خودروی شخصی متخلف تذکر لسانی تا این تاریخ داده شده است و 465 هزار و 247 خودرو نیز جریمه شده اند.

وی اضافه کرد: از 12 اداره و سازمان در سطح استان در موج چهارم بازدید شده که تذکر کتبی در پی نداشته است و همچنین از ابتدای شیوع کرونا در استان 463 هزار و 829 خودروی متخلف جریمه شده اند و به 144 اداره و سازمان تذکر کتبی داده شده و هفت سازمان به هیئت تخلفات اداری معرفی شده اند.

 

کد خبر 1053945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha