مسابقه " ماه رحمت " در جلفا برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا از برگزاری مسابقه "ماه رحمت" با همکاری اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان، به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

«پروین قبادی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری مسابقه "ماه رحمت" به مناسبت ماه مبارک رمضان و با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان حلفا، در دو بخش ادبی و هنری خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا در ادامه افزود: مسابقه ماه رحمت در دو بخش ادبی با موضوع مولود کعبه حضرت علی (ع) و بخش کودکان و نوجوانان با موضوع ماه مبارک رمضان برگزار می  شود.

قبادی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در بخش ادبی می توانند دل نوشته های خود را در قالب فایل صوتی 2 الی 5 دقیقه ای و همچنین در بخش دوم کودکان و نوجوانان می توانند؛ آثار نقاشی خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند

وی با بیان اینکه براساس در بخش اول شرکت در مسابقه  برای عموم آزاد است، تاکید کرد: شرکت کنندگان در هر دوبخش می توانند آثار صوتی و یا تصاویر نقاشی خود را  از طریق پیام رسان واتساپ تا عید سعید فطر به شماره های 09144066704 و یا 09144903876 ارسال کنند.

قبادی یادآور شد: در هر بخش سه نفر به عنوان نفرات برتر معرفی خواهد شد و با اهدای لوح سپاس و هدایا از برگزیدگان هر بخش  تجلیل به عمل خواهد آمد.

قبادی 6 کارت هدیه 2 میلیون ريالی را جوایز نفرات اول تا دوم دو بخش مسابقه ماه رحمت عنوان کرد.

کد خبر 1054891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha